Veel gestelde vragen over www.lekkersopdepost.nl
1. Wat is www.lekkersopdepost.nl? www.lekkersopdepost.nl is een online snoepwinkel waar je voor samengestelde snoepmixen van eigen huis terecht kunt, maar we hebben ook een assortiment met schepsnoep, daarnaast kan je voor verschillende Amerikaanse snoep en drinken bij ons in de online snoepwinkel terecht. Ook hebben wij Mexicaans snoep en drinken in ons assortiment.
2. Kunnen jullie mijn bestelling naar een andere ontvanger sturen? Ja, absoluut! Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor een ander afleveradres.
3. Kan ik mijn bestelling op een andere datum laten aankomen als de besteldatum? Ja bij ons kan het vooruit besteld worden. Geef in het opmerkingen veld aan op welke datum het aan moet komen, wij zullen het dan 1 dag van te voren aan de bezorgservice (PostNL / DHL) mee geven zodat het in 97% van de verzendingen die we doen de eerst volgende werkdag geleverd wordt. Het kan dus voorkomen dat het dan alsnog later aankomt maar dat ligt dan aan de derden.
4. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt? Dat hangt van onze bezorgservice (PostNL / DHL) af, al is het in 97% van onze verzendingen de eerste werkdag na dat de verzending is verzonden. Echter zijn wij ook afhankelijk van de bezorgdienst en hebben wij daar helaas geen grip op.
5. Kan ik volgen wanneer mijn pakket aankomt? Nadat wij het pakketje hebben aangeboden aan onze vervoerder en de vervoerder deze in gescand heeft, ontvangt u op het opgegeven e-mailadres een Track & Tracé code waar u het pakketje kan volgen.
6. Wat zijn de betalingsmogelijkheden? We accepteren IDEAL, APPLEPAY, CREDITCARD, BANCONTACT, BILLIE maar ook KLARNA achteraf betalen. Bij het afrekenen kun je de gewenste betaalmethode selecteren.
7. Wat gebeurt er als er iets mis is met mijn bestelling? We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice of vul het contact formulier in. We zullen ons uiterste best doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent.
8. Is het snoep geschikt voor speciale dieetwensen of allergieën? We bieden een divers assortiment aan snoep, ook suiker vrij, Vegan en Halal. We raden echter altijd aan om de product beschrijvingen en ingrediëntenlijsten zorgvuldig te lezen om er zeker van te zijn dat het product geschikt is voor jouw specifieke dieetwensen of allergieën.
9. Wat zijn de verzendkosten? Bij lekkersopdepost.nl rekenen wij één tarief en dat is €5,95 per pakket binnen NL, en bij bestellingen / orders boven de €30,00 rekenen wij geen verzendkosten. De tarieven voor bezorging in België zijn helaas een stuk hoger omdat onze bezorgdienst dit rekent, deze zijn voor België €9,95 en bij bestellingen vanaf €50,00 rekenen wij geen verzendkosten. Om dezelfde reden ligt het tarief voor pakketjes naar Duitsland ook hoger deze bedraagt €11.95 per pakket en vanaf €50,00 rekenen wij geen verzendkosten voor pakketten naar Duitsland.
10. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice? Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@lekkersopdepost.nl of door het contactformulier op onze website in te vullen en als laatste kan u voor de echte dringende/spoed vragen het beste contact opnemen via de chat onder in beeld in de shop of per Whatsapp.
Mochten er onverhoopt nog meer vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!
Met een groet vol lekkers,
Het team van lekkersopdepost.nl